čtvrtek 18. prosince 2014

Jednou v roce na Vánoce

Rok se s rokem sešel a já si konečně našla čas sednout si ke psaní. Je tady adventní čas a letos to opravdu velice příjemně prožívám. Prcek už je velký chodící mluvící chlap. Vše ho moc zajímá a baví, takže různé tvary a barevná světýlka, to je prostě něco!!! Pan Ponožák už má dovolenou, a tak teď všechny přípravy na Vánoce děláme dohromady - balíme dárky, vyrábíme cedulky a hlavně přáníčka!
Přátelé, vždy mi všechno to posílání vánočních přání přišlo jako jedna velká zbytečnost, plýtvání papírem a penězi. Nevím, co se letos ve mě změnilo. Dostala jsem obrovskou chuť nejen posílat, ale také vyrobit. Proto jsem využila společné prodejní akce Lidky Drozdkové u nás ve Fulneku a koupila si od ní z Kreativní Amálušky sadu k výrobě scrapbook přáníček. Včera jsme lepili a stříhali a dnes byli na poště. A jak to dopadlo? Posuďte sami....


Žádné komentáře:

Okomentovat